Dieta dla jabłka

Dieta dla jabłka

Dieta ta jest skierowana do kobiet , które mają skłonności do gromadzenia tłuszczyku w okolicy brzucha, ramion oraz pleców. Panie typu „jabłko” powinny zadbać o to, aby w ich jadłospisie nie zabrakło błonnika. Dlatego tez powinny sięgać po pieczywo pełnoziarniste, musli. Pomaga to zmniejszyć zbyt wysoki cholesterol , z którym tak często zmagają się panie o takim typie figury. Istotną rolę pełnia także tłuszcze roślinne w tym np. oliwa z oliwek. Powinniśmy ją dodawać do surówek oraz smażyć na oleju słonecznikowym zamiast smalcu. Są one zdrowe dla układu krążenia, a przede wszystkim dla samego serca. Warto też, aby panie o typie figury ”jabłka” spożywały dużo warzyw , a w szczególności pomidorów , które zawierają potas, który to odpowiada za gospodarkę wodna organizmu. Około trzech razy w tygodniu powinno się jeść orzechy, które wzmacniają serce oraz układ odpornościowy. Jak powszechnie wiadomo orzechy też pozytywnie wpływają na nasz mózg. Oprócz wymienionych powyżej produktów bardzo ważną role pełnia także płyny. Prócz wody mineralnej warto pamiętać i popijać herbatki ziołowe oraz owocowe, które przyspieszają trawienie, a tym samym metabolizm. Jeśli chodzi o ćwiczenia fizyczne panie te powinno skoncentrować się na takich ćwiczeniach jak : robienie brzuszków , biegi, ćwiczenia wzmacniające na górne partie ciała. Reasumując to wszystko razem przyniesie nie tylko świetne samopoczucie , ale i wygląd.

Dieta dla jabłka
Oceń ten artykuł.