Dieta na bazie soków

Dieta na bazie soków

Dietę sokową możemy stosować w okresie wiosny lub lata cały czas jeden dzień w tygodniu. Jest to bezpieczny sposób na dostarczenie wszystkich ważnych mikroelementów i składników. Dieta ta pozwala na pozbycie się toksyn z organizmu. Warto pamiętać aby pić soki z dużej ilości marchwi oraz buraka. Pozwala to w naturalny sposób pozbyc się nadmiaru śluzu z organizmu.

Przykładowy jadłospis

Śniadanie: sok wzmacniający – marchewka, grejpfrut, jabłko bez pestek (to wszystko przepuszczamy przez sokowirówkę)
Drugie śniadanie: napój wzmacniający odporność – ząbek czosnku, 3 marchewki, 2 łodygi selera naciowego, połowa pęczka zielonej pietruszki (to wszystko przepuszczamy przez sokowirówkę)
Obiad: bulion warzywny sporządzony na włoszczyźnie, doprawiony zamiast soli – ziołami (np. estragonem, bazylia, natką pietruszki, itp.)
Podwieczorek: napój wzmacniający odporność – ząbek czosnku, 3 marchewki, 2 łodygi selera naciowego, połowa pęczka zielonej pietruszki (to wszystko przepuszczamy przez sokowirówkę)
Kolacja: koktajl oczyszczający – 4 obrane marchewki, pół selera, pół plasterka imbiru, mały burak (to wszystko przepuszczamy przez sokowirówkę)

Trzeba mieć na uwadze , aby takiego dnia nie stosować częściej. Jeden dzień w tygodniu nie zaszkodzi wręcz pomoże. Natomiast nie zapominajmy ,ze są to płyny jakich dostarczamy co nie oznacza , że nasz organizm nie potrzebuje pożywienia bo oczywiście potrzebuje. Nie mniej może być to świetny sposób na odtrutkę organizmu i poprawę kondycji naszego wyglądu i samopoczucia.

Dieta na bazie soków
Oceń ten artykuł.