Dieta na zaparcia

Dieta na zaparcia

Zaparcia to coś czego zapewne doświadczył każdy z nas. Problemy trawienne, zaparcia, złe funkcjonowanie układu pokarmowego dotyka znaczną część naszego społeczeństwa. Pośpiech, źle przygotowana dieta często wpływają na powstawanie licznych problemów, z którymi borykamy się w ciągu dnia, i które znacznie obniżają nasz komfort życia. Dlatego zalecam dietę, która skutecznie przeciwdziała zaparciom.

Dzięki zaprezentowanemu planowi żywienia nie będziesz mieć problemów w toalecie. Mało tego, dieta przeciwdziała kamienicy nerkowej, zespołowi jelita drażliwego, cukrzycy, miażdżycy, otyłości, a także różnego rodzaju zmianom nowotworowym powstającym w układzie pokarmowym. Jak widzisz racjonalne żywienie, wykorzystywanie diety przeciw zaparciom pomoże ci w codziennym funkcjonowaniu. Dieta opiera się głównie na spożywaniu dowolnych owoców i warzyw, które są bogate w błonnik, a więc bardzo korzystnie wpływają na nasz organizm. Jeśli ktoś nie przepada za surowymi warzywami i owocami, może spróbować tych gotowanych.

Dieta sugeruje ograniczenie tłuszczów i ciężkostrawnych potraw. Nastawiona jest na spożywanie dużych ilości białka , które np. wzmaga spalanie kalorii. W diecie przeciwko zaparciom nie może zabraknąć wody, która przyspiesza usuwanie zbędnych substancji z organizmu. Dodatkowo zaleca się spożywania ciemnego pieczywa, płatków owsianych oraz otrębów pszennych przyspieszających metabolizm. Należy wystrzegać się słodyczy i produktów mącznych.

Dieta na zaparcia
Oceń ten artykuł.