5 czynników, które poprawią Twoją potencję | Na Tropie
Strona główna » Facet » 5 czynników, które poprawią Twoją potencję

5 czynników, które poprawią Twoją potencję

5 czynników, które poprawią Twoją potencję

Chwilowe zaburzenia sprawności seksualnej zdarzają się każdemu mężczyźnie, bez względu na wiek. Jednak aby utrzymać zadowalającą potencję na długie lata, warto znać kilka czynników sprzyjających udanemu życiu seksualnemu. Sprawdź, jak możesz zadbać o swoją sprawność w każdym wieku.

1. Seks w stałym związku

Seksuolodzy mówią wprost: przygodne stosunki z różnymi kobietami osłabiają męską potencję – jak to możliwe? Ważną rolę w udanym życiu seksualnym stanowi znajomość oczekiwań partnerki. Badania dowodzą, że mężczyźni w stałych związkach mają bardziej satysfakcjonujące stosunki, ponieważ zbliżeniu ze stałą partnerką towarzyszy pełne zaufanie, poczucie bezpieczeństwa i uczucie, które dodaje pewności siebie. W razie niepowodzenia można także liczyć na większą wyrozumiałość stałej partnerki, co minimalizuje ryzyko lęku przed ośmieszeniem. Seks z przygodnymi kobietami generuje stres i chaos, który przyczynia się do obniżenia możliwości seksualnych mężczyzn.

2. Regularne zbliżenia

To prawda stara jak świat – najlepszą sprawność zachowasz… ćwicząc. Regularne stosunki pozwalają utrzymać hormony na odpowiednim poziomie i usprawniają przepływ krwi w narządach wewnętrznych. Regularność stosunków wcale nie oznacza, że muszą być one częste (choć im częściej, tym lepiej!) – ważniejsze jest zachowanie podobnej częstotliwości zbliżeń. Może do nich dochodzić codziennie, a może raz w tygodniu – wszystko zależy od Waszych preferencji. Znacznie bardziej szkodliwe dla potencji jest uprawianie intensywnego seksu przez tydzień, a później brak stosunków przez kolejne, powiedzmy 10 dni. Regularność przede wszystkim!

3. Ćwiczenia fizyczne

Sprawność seksualna jest ściśle powiązana z ogólnym stanem zdrowia i kondycją całego organizmu. Do prawidłowej pracy narządów intymnych niezbędne jest zachowanie odpowiedniej masy ciała (otyłość to jeden z głównych wrogów udanego życia seksualnego), a także dbałość o odpowiedni poziom cholesterolu czy ciśnienia krwi. Istnieje bezpośredni związek między aktywnością fizyczną a wysoką sprawnością seksualną. Nie mówimy tu o ostrej harówce na siłowni – przemęczenie i przeforsowanie organizmu może doprowadzić nawet do zmniejszenia poziomu testosteronu i przyniesie całkowicie odwrotny skutek. Ważne, by dbać o aktywność ruchową – możesz jeździć na rowerze, chodzić na basen, trenować sztuki walki – rób coś, co pozwoli Ci zachować dobrą kondycję, a efekty zobaczysz także w łóżku.

4. Odpowiednia dieta

Wiesz już, że stan zdrowia całego organizmu ma realny wpływ na życie seksualne. Warto więc dbać również o odpowiednią dietę, która uchroni Cię przed nadciśnieniem czy cukrzycą – jednymi z chorób, które wyraźnie pogarszają potencję. By utrzymać formę i ustrzec się przed ociężałością często sięgaj po produkty z wysoką zawartością białka. Jajka, nabiał, mięso drobiowe – oto sprzymierzeńcy satysfakcjonującego seksu. Unikaj nałogów, ponieważ uzależnienie od nikotyny czy alkoholu znacznie obniża możliwości seksualne u mężczyzn.

5. Sięgaj po naturalne ‚wspomagacze’

Natura pełna jest afrodyzjaków i substancji korzystnie wpływających na sprawność seksualną. Współczesna medycyna również oferuje wiele suplementów, które przyczyniają się do poprawy potencji (nie mylić z viagrą). Zbawienne dla męskiej sprawności są produkty i środki, które zawierają żeń-szeń, guaranę czy cynk – jednym z polecanych produktów tego typu jest Erozon Max. Wybierając suplement na poprawę sprawności, zwróć uwagę przede wszystkim na jego skład – ważne, by był naturalny!Jeśli chcesz cieszyć się udanym życiem seksualnym, często sięgaj również po owoce morza, orzechy i banany. Te produkty to naturalny i bezpieczny sposób na poprawę Waszego życia intymnego.

Oceń ten artykuł.

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *