Gorące

Które marki są najbardziej wartościowe?

Które marki są najbardziej wartościowe?

„Best Global Brands” ro coroczny ranking najbardziej wartościowych marek świata, publikowany przez firmę Interbrand. Które marki wskoczyły na podium w tym roku? Sprawdźmy.

 

O ile hegemonia Apple’a nie powinna nikogo dziwić, o tyle zaskakujący może wydawać się fakt, że w pierwszej dziesiątce znajduje się tylko jedna marka z Europy – BMW. Za najbardziej wartościową branżę należy uznać motoryzację – w zestawieniu znajdziemy aż 16 jej przedstawicieli, chociaż podium może być mylące, bowiem 3 pierwsze miejsca należą do przedstawicieli sektora technologicznego.

Najwięcej w porównaniu do poprzedniego roku zyskały Facebook i Amazon. Stracił z kolei IBM – jego wartość zmalała o 11 proc. Czy są jacyś debiutanci? Owszem – powitajmy coraz lepiej rokującego Netflixa. Dalej nieźle radzą sobie marki z branży żywnościowej (MCDonald’s, Coca-Cola).

Oto pierwsze 20. miejsc tegorocznego rankingu:

Best Global Brands

Best Global Brands

Cały ranking można zobaczyć tutaj.

Które marki są najbardziej wartościowe?
Oceń ten artykuł.

2 komentarze

    • delfin
    • 3 października 2017

    Słabo Europa – wciąż 20 lat za murzynami…

    Odpowiedz
    • dre
    • 3 października 2017

    Szajsung powinien być na ostatnim!

    Odpowiedz

Pozostaw komentarz